كبوتر دو رو
 
درباره وبلاگ


از این که اشعار بنده حقیر را مورد مطالعه قرار میدهیدخرسندم امیدوارم که مورد پسند اصحاب اندیشه و ارباب دل قرار گیرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ماهي ها در خاك ميميرند




 کویر خاطرات من تشنه یک ترانه بود

 منتظر شنیدن صدای عاشقانه بود

که ناگهان حضور تو درون من جوانه زد

گفت دلم خوش آمدی آمدنت ترانه بود

  اول روز عاشقی نمی رود ز یاد من

نگاه گرم و نرم تو آخر شاعرانه بود

زندگی قشنگ من شد به فدای عشق تو

حیف ولی برای تو بازی کودکانه بود

گفتمت از دلم نرو رفتی و بی وفا شدی

خواهش و التماس من ساده و صادقانه بود

دسته گل شقایقت مانده به پیش من هنوز

پس تو چرا شکستی ام این همه گل بهانه بود؟؟؟

ولی تو را قسم به عشق نشین به قلب هر کسی

مثل کبوتری دورو اگر که آب و دانه بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 23:42 ::  نويسنده : سليمي اردبيلي

 

کد آهنگ